Negocjacje

Negocjacje to proces komunikowania się, sposób porozumienia w celu wzajemnego poszukiwania takiego rozwiązania które satysfakcjonowałoby zaangażowane strony.
Efektywne relacje z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi przedsiębiorstwa stanowią jeden z kluczowych czynników sprawnego działania firmy. Umiejętność zarządzania relacjami międzyludzkimi i biznesowymi stanowi kluczowy element kompetencji nowoczesnej kadry zarządzającej. Znajomość technik negocjacji jest przydatna podczas spotkań handlowych, a umiejętność rozwiązywania konfliktów między pracownikami to gwarancja efektywnego działania firmy.
Zakresy szkoleń z obszaru NEGOCJACJI , na które Państwa zapraszamy:

 

hosting companies cheap

hosting companies cheap

Negocjacje handlowe

Założenia szkolenia:
•    Uświadomienie uczestnikom wiedzy dotyczącej obszaru negocjacji
•    Pokazanie skuteczności wybranych technik prowadzenia negocjacji
•    Podniesienie efektywności podejmowanych działań
•    Nabycie umiejętności skutecznych negocjacji
•    Nauczenie pracowników precyzyjnego komunikowania werbalnego i niewerbalnego
•    Przekazanie narzędzi do prowadzenia efektywnych negocjacji
•    Wypracowanie modeli zachowań zapobiegających konfliktom i niedomówieniom

Czytaj więcej: Negocjacje handlowe

Negocjacje w biznesie

Założenia szkolenia:
•    Poznanie różnych stylów negocjacyjnych – dialog kontra walka
•    Umiejętne rozróżnianie faktów od utartych przekonań - istota negocjacji kontra przekonania o negocjacjach
•    Poznanie zależności między kontekstem, narzędziami, predyspozycjami, przedmiotem negocjacji, a tendencjami w doborze stylu negocjacji
•    Dopełnienie i utrwalenie posiadanych umiejętności komunikacyjnych w sytuacjach spornych i konfliktowych
•    Zdefiniowanie pól kontroli, wpływu i poza wpływem
•    Wypracowanie umiejętności przygotowania do negocjacji – narzędzia, argumenty, stanowiska i interesy, bank pytań, bank odpowiedzi, scenariusz ustępstw
•    Umiejętność asertywnego zdobywania sprzymierzeńców, czyli „wczoraj wróg, dziś przyjaciel” – rozpoznanie i reagowanie na manipulację ze strony rozmówcy
•    Zwiększenie kontroli nad osiągnięciem porozumienia poprzez stosowanie spójnych strategii rozmów
•    Zmniejszenie wpływu emocji na przebieg rozmów
•    Większa pewność osiągnięcia trwałego porozumienia na płaszczyźnie merytorycznej i relacyjnej
•    Budowanie długofalowych relacji opartych o zaufanie i szacunek

Czytaj więcej: Negocjacje w biznesie

Optymalizacja komunikacji

Założenia szkolenia:
•    Opanowanie zasad skutecznej komunikacji w zespole menedżerskim
•    Poznanie procesu budowania autorytetu
•    Zdobycie wiedzy jak wykorzystywać postawę asertywną w procesie komunikacji z menedżerami i pracownikami
•    Poznanie zasad prezentowania trudnych decyzji, udzielania konstruktywnej krytyki oraz pochwał.
•    Zdobycie umiejętności w zakresie szybkiego rozpoznawania sytuacji będących potencjalnym źródłem konfliktów.

Czytaj więcej: Optymalizacja komunikacji