Negocjacje
Negocjacje to proces komunikowania się, sposób porozumienia w celu wzajemnego poszukiwania takiego rozwiązania które satysfakcjonowałoby zaangażowane strony.
Efektywne relacje z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi przedsiębiorstwa stanowią jeden z kluczowych czynników sprawnego działania firmy. Umiejętność zarządzania relacjami międzyludzkimi i biznesowymi stanowi kluczowy element kompetencji nowoczesnej kadry zarządzającej. Znajomość technik negocjacji jest przydatna podczas spotkań handlowych, a umiejętność rozwiązywania konfliktów między pracownikami to gwarancja efektywnego działania firmy.
Zakresy szkoleń z obszaru NEGOCJACJI , na które Państwa zapraszamy:
hosting companies cheap
hosting companies cheapNegocjacje handlowe
Założenia szkolenia:
• Uświadomienie uczestnikom wiedzy dotyczącej obszaru negocjacji
• Pokazanie skuteczności wybranych technik prowadzenia negocjacji
• Podniesienie efektywności podejmowanych działań
• Nabycie umiejętności skutecznych negocjacji
• Nauczenie pracowników precyzyjnego komunikowania werbalnego i niewerbalnego
• Przekazanie narzędzi do prowadzenia efektywnych negocjacji
• Wypracowanie modeli zachowań zapobiegających konfliktom i niedomówieniom
Negocjacje w biznesie
Założenia szkolenia:
• Poznanie różnych stylów negocjacyjnych – dialog kontra walka
• Umiejętne rozróżnianie faktów od utartych przekonań - istota negocjacji kontra przekonania o negocjacjach
• Poznanie zależności między kontekstem, narzędziami, predyspozycjami, przedmiotem negocjacji, a tendencjami w doborze stylu negocjacji
• Dopełnienie i utrwalenie posiadanych umiejętności komunikacyjnych w sytuacjach spornych i konfliktowych
• Zdefiniowanie pól kontroli, wpływu i poza wpływem
• Wypracowanie umiejętności przygotowania do negocjacji – narzędzia, argumenty, stanowiska i interesy, bank pytań, bank odpowiedzi, scenariusz ustępstw
• Umiejętność asertywnego zdobywania sprzymierzeńców, czyli „wczoraj wróg, dziś przyjaciel” – rozpoznanie i reagowanie na manipulację ze strony rozmówcy
• Zwiększenie kontroli nad osiągnięciem porozumienia poprzez stosowanie spójnych strategii rozmów
• Zmniejszenie wpływu emocji na przebieg rozmów
• Większa pewność osiągnięcia trwałego porozumienia na płaszczyźnie merytorycznej i relacyjnej
• Budowanie długofalowych relacji opartych o zaufanie i szacunek
Optymalizacja komunikacji
Założenia szkolenia:
• Opanowanie zasad skutecznej komunikacji w zespole menedżerskim
• Poznanie procesu budowania autorytetu
• Zdobycie wiedzy jak wykorzystywać postawę asertywną w procesie komunikacji z menedżerami i pracownikami
• Poznanie zasad prezentowania trudnych decyzji, udzielania konstruktywnej krytyki oraz pochwał.
• Zdobycie umiejętności w zakresie szybkiego rozpoznawania sytuacji będących potencjalnym źródłem konfliktów.