HR
Praktyczne szkolenia zarówno dla pracowników działów personalnych, jak i kadry zarządzającej. Treningi prowadzone i przygotowywane są przez m.in. praktyków zarządzania, menedżerów działów personalnych.
Programy szkoleniowe kierujemy przede wszystkim do pracowników działów personalnych. Uczestnicy szkoleń otrzymają praktyczne wskazówki dotyczące kształtowania i zarządzania procesami personalnymi.
Odbiorcami szkoleń z działu HR jest także kadra zarządzająca. Stworzymy Państwu okazję do przećwiczenia praktycznego powiązania narzędzi HR z zarządzaniem grupą. Wykorzystanie procedur i narzędzi będzie przebiegało sprawnie i zgodnie z celem biznesowym.
Zakresy szkoleń z obszaru HR, na które Państwa zapraszamy:
- BUDOWANIE EFEKTYWNEGO ZESPOŁU
- OKRESOWA OCENA PRACOWNIKÓW
- EMPLOYER BRANDING
- Assessment Center
- Rekrutacja i selekcja pracowników
- Ocena i motywowanie
- Ośrodki oceny
- Budowanie sprawnego zespołu
- Skuteczna rekrutacja
- Trudne rozmowy z pracownikami
- Rozwój pracowników
- Współpraca w zespole
hosting companies cheap
hosting companies cheapBUDOWANIE EFEKTYWNEGO ZESPOŁU
Założenia szkolenia:
• rozwój kompetencji niezbędnych do kierowania grupą
• budowanie własnego korzystnego wizerunku jako osoby zarządzającej oraz odpowiedzialnej za stworzenie efektywnej grupy
• rozwijanie kompetencji menedżerskich i umiejętności interpersonalnych
• podniesienie efektywności pracy grupy pracowników oraz poziomu ich motywacji
• doskonalenie reguł efektywnej komunikacji z zarządzaną grupą
OKRESOWA OCENA PRACOWNIKÓW
Założenia szkolenia:
• zaprezentowanie reguł tworzenia efektywnego systemu ocen okresowych
• szkolenie zdolności budowania narzędzi oceny pracowników
• szkolenie umiejętności przeprowadzania rozmowy oceniającej
• zwiększenie możliwości wykorzystania wyników oceny pracowniczej
• zaprezentowanie sposobów doskonalenia kadr
• szkolenie kompetencji budowania efektywnego systemu doskonalenia kadr
EMPLOYER BRANDING
Założenia szkolenia:
• Poznanie współczesnych światowych trendów z zakresu budowania kultury organizacyjnej i marki pracodawcy
• Rozwijanie metod doskonalenia praktyk HR w kontekście wzmacniania marki pracodawcy
Assessment Center
Założenia szkolenia:
• Określenie poziomu kompetencji pracowników
• Wyodrębnienie obszarów wymagających rozwoju w kontekście objęcia wyższego stanowiska
• Zwiększenie skuteczności działań strategicznych i operacyjnych
• Rozwijanie efektywności pracowników, oraz ich silnych stron
• Podniesienie poziomu wiedzy i kompetencji z zakresu projektowania, oraz opracowywanie planów działań rozwojowych w kontekście uzyskanych wyników.
Rekrutacja i selekcja pracowników
Założenia szkolenia:
• Rozszerzenie zakresu wiedzy na temat rekrutacji i doboru pracowników;
• Podniesienie poziomu umiejętności z zakresu projektowania i realizacji procesów rekrutacji i doboru pracowników;
• Poznanie podstaw kształtowania i rozwoju kadr;
• Rozwijanie umiejętności interpersonalnych, które są wykorzystywane w procesie rekrutacji i doboru pracowników.
Ocena i motywowanie
Założenia szkolenia:
• Podniesienie poziomu wiedzy i kompetencji w zakresie oceny i motywowania pracowników
• Rozwój umiejętności efektywnego wykorzystywania potencjału ludzkiego w organizacji
• Kształtowanie mocnej, efektywnej, zintegrowanej oraz profesjonalnej kadry pracowniczej w firmie
• Rozszerzenie praktycznej wiedzy w kontekście motywacji człowieka w pracy
• Przyswojenie i rozwój umiejętności wykorzystywania adekwatnych narzędzi motywacyjnych w stosunku do poszczególnych członków zespołu i zespołu jako grupy
• Kreowanie silnego autorytetu
• Budowanie wizerunku charyzmatycznej osobowości
Ośrodki oceny
Założenia szkolenia:
• Podniesienie poziomu wiedzy z zakresu projektowania i prowadzenia sesji Assessment / Development Centre.
• Rozwinięcie kompetencji z zakresu projektowania i prowadzenia sesji Assessment / Development Centre.
Budowanie sprawnego zespołu
Założenia szkolenia:
• Rozwój kluczowych umiejętności przywódczych w zależności od różnych sytuacji i zdarzeń biznesowych
• Rozwój kompetencji, w kontekście optymalnego wykorzystania wiedzy i umiejętności ludzi jako najcenniejszych zasobów przy realizowanych projektach i przedsięwzięciach.
Skuteczna rekrutacja
Założenia szkolenia:
• Podniesienie poziomu wiedzy merytorycznej z zakresu skutecznej rekrutacji
• Praktyczny trening technik i narzędzi rekrutacji i selekcji
• Rozwój wiedzy z zakresu regulacji prawnych związanych z procesem rekrutacji
• Poznanie spektrum korzyści wynikających z profesjonalnego podejścia do procesu rekrutacji
Trudne rozmowy z pracownikami
Założenia szkolenia:
• Podniesienie poziomu wiedzy z zakresu przeprowadzania trudnych rozmów z pracownikami
• Rozwój kompetencji z zakresu przeprowadzania trudnych rozmów z pracownikami
Rozwój pracowników
Założenia szkolenia:
• Przyswojenie praktycznej wiedzy i umiejętności z zakresu wspierania rozwoju pracowników
• Rozwój kompetencji pracowników
• Podniesienie poziomu kompetencji w kontekście wspierania rozwoju pracowników
• Podniesienie umiejętności interpersonalnych związanych ze wspieraniem rozwoju pracowników
Współpraca w zespole
Założenia szkolenia:
• Rozwijanie kompetencji z zakresu współpracy w grupach zadaniowych
• Trening i rozwijanie umiejętności efektywnej organizacji pracy grupy
• Trening i rozwijanie umiejętności komunikacyjnych w kontekście kontaktów wewnętrznych i zewnętrznych
• Trening i rozwijanie umiejętności konstruktywnego rozwiązywania sytuacji trudnych i konfliktowych