Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą, jest obszarem wiedzy związanym z codzienną pracą każdej osoby, która tworzy strukturę firmy w zakresie sprzedaży. Znajomość najważniejszych zagadnień zarządzania sprzedażą jest niezbędne do efektywnego podejmowania decyzji przez ludzi – od kierownictwa naczelnego, koordynatorów, handlowców przez kandydatów na te stanowiska.
Najważniejsze zagadnienia związane z zarządzaniem sprzedażą to:
• Zarządzanie ludźmi - budowa zespołu sprzedaży, rekrutacja, szkolenie, motywowanie,
• Negocjacje, opieka i utrzymywanie kontaktów handlowych z klientami,
• Planowanie i kontrola sprzedaży,
• Prognozowanie sprzedaży.
Zakresy szkoleń z obszaru SPRZEDAŻY , na które Państwa zapraszamy:
- Profesjonalna obsługa klienta
- Program "zmiany warty" w technikach sprzedaży
- Etapy i techniki sprzedaży
- Negocjacje handlowe
- Techniki sprzedaży i obsługa klienta
- Telepraca
hosting companies cheap
hosting companies cheapProfesjonalna obsługa klienta
Założenia szkolenia:
• Nabycie umiejętności asertywnego reagowania w kontekście trudnych sytuacji
• Nauka umiejętności radzenia sobie z własnymi stanami emocjonalnymi dzięki rozwijaniu kompetencji interpersonalnych
• Zapoznanie się z regułami asertywności, oraz nauka efektywnej komunikacji interpersonalnej
• Zapoznanie się z regułami umiejętnego i efektywnego docierania do potrzeb Klienta, aktywnego słuchania, reagowania na zastrzeżenia oraz zarzuty
• Poznanie sposobów analizy, zaspokajania potrzeb i oczekiwań Klientów oraz rozwiązywania zgłaszanych zastrzeżeń
• Zapoznanie się z podstawami komunikacji interpersonalnej w negocjacjach biznesowych i obsłudze klienta
Program "zmiany warty" w technikach sprzedaży
Założenia szkolenia:
• Zapoznanie uczestników z nowoczesnymi technikami opartymi na zmodyfikowanym ujęciu procesu sprzedaży
• Odniesienie mechanizmów występujących w klasycznych metodach sprzedaży do zasad, na których oparte są nowatorskie podejścia
• Przygotowanie uczestników do stosowania wybranych technik oraz metod w praktyce
• Nauczenie wypracowywania własnego optymalnego stylu współpracy z klientem, pozwalającego nawiązywać i utrzymywać długofalowe relacje biznesowe
• Zainspirowanie uczestników do szukania nowych pomysłów, znajdowania źródeł efektywniejszych rozwiązań i podnoszenia poziomu motywacji do stawania się coraz bardziej skutecznym w pracy
• Zapoznanie uczestników z efektywnymi technikami sprzedaży wykorzystującymi sprawdzone, klasyczne metody
Czytaj więcej: Program "zmiany warty" w technikach sprzedaży
Etapy i techniki sprzedaży
Założenia szkolenia:
• Kształcenie i rozwój umiejętności sprzedażowych
• Podniesienie skuteczności uczestników szkolenia w zdobywaniu klientów oraz realizacji bieżących celów handlowych
• Kształcenie i rozwój kompetencji w zakresie prowadzenia rozmowy handlowej z wykorzystaniem różnych umiejętności, technik i metod sprzedażowych.
• Podniesienie poziomu efektywności komunikacyjnych w procesie obsługi klientów
• Nauka identyfikacji potrzeb i ich uświadamiania w relacji z klientem
• Poznanie skutecznych technik sprzedaży
• Nabycie praktycznych umiejętności profesjonalnej obsługi klienta
• Wypracowanie standardów zachowań sprzedawcy
• Nauka umiejętności w zakresie budowanie korzystnego wizerunku firmy
• Nauka rozwiązywania trudnych sytuacji podczas rozmowy handlowej
Negocjacje handlowe
Założenia szkolenia:
Uporządkowanie wiedzy oraz doskonalenie praktycznych umiejętności z zakresu prowadzenia negocjacji ukierunkowanych na długofalową współpracę. W trakcie szkolenia uczestnicy przeprowadzani są przez wszystkie etapy negocjacji, szkolą umiejętności komunikacyjne.
Cele indywidualne i poznawcze
- Uświadomienie uczestnikom wiedzy dotyczącej sfery negocjacji
- Ukazanie efektywności konkretnych technik prowadzenia negocjacji
- Podniesienie efektywności realizowanych działań
- Nabycie umiejętności skutecznych negocjacji
Cele dla organizacji - behawioralne i empiryczne
- Nauczenie pracowników precyzyjnego komunikowania werbalnego i niewerbalnego
- Przekazanie narzędzi do prowadzenia efektywnych negocjacji
- Umiejętność wywierania wpływu przez pracowników
- Umiejętność zmiany przekonań u rozmówcy
- Zdobycie skutecznych technik i narzędzi do wywierania perswazji
- Wypracowanie modeli zachowań zapobiegających konfliktom i niedomówieniom
Techniki sprzedaży i obsługa klienta
Założenia szkolenia:
• Stworzenie wizerunku efektywnego sprzedawcy
• Nauka stosowania nowoczesnych technik sprzedaży
• Rozwój umiejętności szybkiego pozyskiwania kontrahentów
• Uporządkowanie informacji o procesie i rodzajach sprzedaży
• Podkreślenie istoty podstawowych elementów procesu sprzedaży
• Trening umiejętności stosowania różnych sposobów efektywnego finalizowania transakcji
• Poznanie reguł radzenia sobie z zastrzeżeniami i grami kontrahentów
• Wykształcenie umiejętności rozpoznawania typów klientów
• Podniesienie efektywności w tworzeniu i utrzymywaniu relacji sprzedażowych
Telepraca
Założenia szkolenia:
• Zwiększenie zakresu wiedzy o telepracy
• Podniesienie poziomu świadomości na temat telepracy i pozostałych niestandardowych form aktywności zawodowej