Marketing
Znajomość własnego potencjału i możliwości rozwoju – nie ma prostszej recepty na rynkowy sukces. Rozwój firmy powinien być planowany w oparciu o rzeczywistą wiedzę o rynku, konkurencji, produktach, organizacji. W planach rozwojowych warto koncentrować się na teraźniejszości i z niej czerpać źródła wiedzy o przyszłych możliwych scenariuszach.
Uczestnicy szkoleń z obszaru marketingu będą mieć możliwość zidentyfikowania realnych źródeł rozwoju firmy. Pokazujemy jak czerpać z dostępnych źródeł i jak sprawić, aby bieżące zarządzanie i szczegółowa analiza wiedzy, kształtowały działania w przyszłości.
Zakresy szkoleń z obszaru MARKETINGU , na które Państwa zapraszamy:
hosting companies cheap
hosting companies cheapMarketing dla menedżerów
Założenia szkolenia:
• Rozwijanie wiedzy merytorycznej z zakresu marketingu
• Nauka umiejętności właściwej analizy rynku oraz planowania strategicznego
• Zastosowanie narzędzi marketingu przy wdrażaniu planów marketingowych
Nowoczesny marketing
Założenia szkolenia:
• Zapoznanie uczestników z najważniejszymi zagadnieniami w zakresie marketingu
• Wykształcenie umiejętności właściwej analizy rynku i planowania strategicznego
• Wykorzystanie narzędzi marketingu do wdrażania planów marketingowych.
Korzyści wynikające z ukończenia szkolenia:
• Opanowanie niezbędnej wiedzy, dotyczącej analizy rynku
• Opanowanie umiejętności przygotowania strategii marketingowej, prognozowania, przygotowania planu marketingowego
• Opanowanie umiejętności tworzenia, wdrożenia i realizacji strategii marketingowej firmy, w tym także umiejętności zdobycia koniecznych informacji oraz analizy rynku
Podstawy marketingu
Założenia szkolenia:
• stworzenie uczestnikom możliwości poznania podstawowych zagadnień z zakresu marketingu
• nauka umiejętności właściwego i efektywnego korzystania z narzędzi marketingu
Public relations
Założenia szkolenia:
• stworzenie uczestnikom możliwości poznania istoty Public Relations
• zbudowanie świadomości roli PR jako narzędzia zarządzania
• przedstawienie uczestnikom konkretnych działań i efektywnych rozwiązań z zakresu Public Relations w kontekście bieżącego funkcjonowania organizacji
• przedstawienie spektrum możliwych działań podejmowanych w sytuacjach kryzysowych
• przedstawienie elementów tworzenia wizerunku organizacji
• nauka praktycznych reguł budowania relacji wewnątrz (np. pracownicy) i na zewnątrz firmy (np. media relations)
Merchandising
Założenia szkolenia:
• Nauka praktycznej wiedzy i umiejętności w kontekście wspierania pracowników w rozwoju ich kompetencji oraz pożądanych zmian zachowań
• Nauczenie uczestników szkolenia właściwego doboru i efektywnego wykorzystania odpowiednich metod wsparcia w zależności od rozwoju kompetencji podwładnych
• Zaprezentowanie praw rządzących procesem decyzyjnym konsumentów
• Rozwijanie umiejętności praktycznego zastosowania wystawienniczej zasady postrzegania kolorów, przestrzeni, wielkości, itd.
• Nauka reguł łączenia produktów impulsowych z produktami pierwszej potrzeby