Kompetencje "miękkie"
ZAPRASZAMY DO ZAPOZNANIA SIĘ Z PONIŻSZYM HARMONOGRAMEM SZKOLEŃ OTWARTYCH Z OBSZARU KOMPETENCJI MIĘKKICH:
Wszystkie szkolenia realizujemy również w formie zamkniętej - dedykowanej konkretnemu Klientowi, z uwzględnieniem specyfiki działalności i w oparciu o profesjonalną analizę potrzeb.
Zapraszamy również do zapoznania się z całością naszej oferty oraz zakresami szkoleń w obszarze kompetencji "miękkich":
hosting companies cheap
hosting companies cheapPodkategorie
-
HR
Praktyczne szkolenia zarówno dla pracowników działów personalnych, jak i kadry zarządzającej. Treningi prowadzone i przygotowywane są przez m.in. praktyków zarządzania, menedżerów działów personalnych.
Programy szkoleniowe kierujemy przede wszystkim do pracowników działów personalnych. Uczestnicy szkoleń otrzymają praktyczne wskazówki dotyczące kształtowania i zarządzania procesami personalnymi.
Odbiorcami szkoleń z działu HR jest także kadra zarządzająca. Stworzymy Państwu okazję do przećwiczenia praktycznego powiązania narzędzi HR z zarządzaniem grupą. Wykorzystanie procedur i narzędzi będzie przebiegało sprawnie i zgodnie z celem biznesowym.
Zakresy szkoleń z obszaru HR, na które Państwa zapraszamy:- BUDOWANIE EFEKTYWNEGO ZESPOŁU
- OKRESOWA OCENA PRACOWNIKÓW
- EMPLOYER BRANDING
- Assessment Center
- Rekrutacja i selekcja pracowników
- Ocena i motywowanie
- Ośrodki oceny
- Budowanie sprawnego zespołu
- Skuteczna rekrutacja
- Trudne rozmowy z pracownikami
- Rozwój pracowników
- Współpraca w zespole
-
Marketing
Znajomość własnego potencjału i możliwości rozwoju – nie ma prostszej recepty na rynkowy sukces. Rozwój firmy powinien być planowany w oparciu o rzeczywistą wiedzę o rynku, konkurencji, produktach, organizacji. W planach rozwojowych warto koncentrować się na teraźniejszości i z niej czerpać źródła wiedzy o przyszłych możliwych scenariuszach.
Uczestnicy szkoleń z obszaru marketingu będą mieć możliwość zidentyfikowania realnych źródeł rozwoju firmy. Pokazujemy jak czerpać z dostępnych źródeł i jak sprawić, aby bieżące zarządzanie i szczegółowa analiza wiedzy, kształtowały działania w przyszłości.
Zakresy szkoleń z obszaru MARKETINGU , na które Państwa zapraszamy: -
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą, jest obszarem wiedzy związanym z codzienną pracą każdej osoby, która tworzy strukturę firmy w zakresie sprzedaży. Znajomość najważniejszych zagadnień zarządzania sprzedażą jest niezbędne do efektywnego podejmowania decyzji przez ludzi – od kierownictwa naczelnego, koordynatorów, handlowców przez kandydatów na te stanowiska.
Najważniejsze zagadnienia związane z zarządzaniem sprzedażą to:
• Zarządzanie ludźmi - budowa zespołu sprzedaży, rekrutacja, szkolenie, motywowanie,
• Negocjacje, opieka i utrzymywanie kontaktów handlowych z klientami,
• Planowanie i kontrola sprzedaży,
• Prognozowanie sprzedaży.
Zakresy szkoleń z obszaru SPRZEDAŻY , na które Państwa zapraszamy:- Profesjonalna obsługa klienta
- Program "zmiany warty" w technikach sprzedaży
- Etapy i techniki sprzedaży
- Negocjacje handlowe
- Techniki sprzedaży i obsługa klienta
- Telepraca
-
Negocjacje
Negocjacje to proces komunikowania się, sposób porozumienia w celu wzajemnego poszukiwania takiego rozwiązania które satysfakcjonowałoby zaangażowane strony.
Efektywne relacje z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi przedsiębiorstwa stanowią jeden z kluczowych czynników sprawnego działania firmy. Umiejętność zarządzania relacjami międzyludzkimi i biznesowymi stanowi kluczowy element kompetencji nowoczesnej kadry zarządzającej. Znajomość technik negocjacji jest przydatna podczas spotkań handlowych, a umiejętność rozwiązywania konfliktów między pracownikami to gwarancja efektywnego działania firmy.
Zakresy szkoleń z obszaru NEGOCJACJI , na które Państwa zapraszamy: -
Zarządzanie
Zarządzanie jest sztuką realizowania zamierzonych celów i efektów przez innych ludzi, poprzez organizowanie pracy innych, a nie przez wykonywanie zadań osobiście.
Zarządzanie to działanie polegające na dysponowaniu zasobami interpersonalnymi.
Zarządzanie to zestaw działań (planowanie, organizowanie, motywowanie i rozwijanie) skierowanych na zasoby organizacji (ludzkie, finansowe, rzeczowe, informacyjne).
Zakresy szkoleń z obszaru ZARZĄDZANIA, na które Państwa zapraszamy:- Biznes plan
- Budowanie sprawnego zespołu
- Kontrola zarządcza
- Metodyka audytu wewnętrznego
- Metodyka budowy strategii
- Metodyka procesów biznesowych
- Modelowanie procesów biznesowych
- System zarządzania przez cele
- Techniki myślenia analitycznego
- Zespół wobec zmian - skuteczne zarządzanie zmianą w przedsiębiorstwie
- Zarządzanie czasem
- Zarządzanie ryzykiem
- Zarządzanie strategią firmy
-
Umiejętności osobiste
Termin umiejętności osobistych odnosi się do takich pojęć, jak: umiejętności interpersonalne, społeczne, komunikacyjne, interakcyjne. Są to złożone umiejętności warunkujące efektywność radzenia sobie w określonego typu sytuacjach społecznych, nabywane przez człowieka, w toku treningu społecznego lub dzięki szkoleniom.
Ważnymi cechami umiejętności społecznych jest ich intencjonalność, czyli ukierunkowanie na cel. Umiejętności interakcyjne to zbiór kompetencje dzięki którym ludzie nawiązują, negocjują, utrzymują, zmieniają i kończą relacje interpersonalne. Umiejętności osobiste można również ująć dynamicznie jako proces, w którym jednostka stosuje zestaw ukierunkowanych na cel, wzajemnie powiązanych (zsynchronizowanych), sytuacyjnie stosownych zachowań społecznych, które są wyuczone i kontrolowane przez nią. Kontrola nad umiejętnościami społecznymi oznacza posiadanie poznawczej wiedzy na temat, tego co, jak i kiedy należy zrobić, aby osiągnąć zamierzony cel interpersonalny.
Rozwój umiejętności „miękkich” jest tak istotny, ponieważ kompetencje osobiste i interpersonalne wykorzystywane są w szerokim spektrum stanowisk i działań zawodowych. Często wysokie kwalifikacje i duże doświadczenie nie wystarcza aby osiągnąć zamierzony cel. Wówczas pomocne może okazać się rozwijanie kompetencji osobistych i interpersonalnych w toku prowadzonych przez nas szkoleń.
Zakresy szkoleń z obszaru UMIEJĘTNOŚCI OSOBISTYCH, na które Państwa zapraszamy:- Efektywna komunikacja - dialog
- Radzenie sobie ze stresem
- Efektywna komunikacja - trening interpersonalny
- Asertywność
- Warsztaty medialne
- Umiejętności kierownicze
- Kierowanie zespołem
- Sposoby motywowania
- Skuteczne rozwiązywanie konfliktów
- Komunikacja w organizacji
- Optymalizacja komunikacji
- Filary efektywności osobistej
-
Zarządzanie projektami
Zarządzanie projektami – zestaw działań podejmowanych w kontekście realizacji zakładanych celów głównych i pośrednich w określonym czasie. Obejmuje przede wszystkim planowanie, tworzenie harmonogramów, realizację i kontrolę zadań istotnych w kontekście osiągnięcia celów danego projektu.
Zarządzanie projektem polega na realizacji założeń projektów przy równoległym niwelowaniu wpływu istniejących ograniczeń i ryzyka. Jest dziedziną zajmującą się budowaniem motywacji grupy projektowej i właściwą komunikacją pomiędzy członkami zespołu.
Zakresy szkoleń z obszaru ZARZĄDZANIA PROJEKTAMI, na które Państwa zapraszamy:- Przywództwo w zarządzaniu projektami
- Zarządzanie projektem
- Zarządzanie projektami zgodnie z metodyką Project Cycle Management - PCM
-
Windykacja
Ze względu na charakter czynności windykacyjnych proces windykacji możemy podzielić na:
• windykację polubowną, która polega na efektywnym monitowaniu i takiej komunikacji z dłużnikiem, by doprowadzić do spłaty należności;
• windykację sądową, która dotyczy przypadków braku woli współpracy ze strony dłużnika - sprowadza się ona do uzyskania sądowego wyroku lub nakazu zapłaty, który uzupełniony o warunek wykonalności jest bazą do egzekucji ekonomicznej.
Uczestnicy szkoleń z zakresu WINDYKACJI poznają skuteczne narzędzia windykacyjne i zbudują kompetencje, które pozwolą im efektywnie dochodzić własności poruszając się w obrębie środków określonych w obowiązujących przepisach prawnych
Zakresy szkoleń z obszaru WINDYKACJI, na które Państwa zapraszamy: