Nowoczesny marketing
Założenia szkolenia:
• Zapoznanie uczestników z najważniejszymi zagadnieniami w zakresie marketingu
• Wykształcenie umiejętności właściwej analizy rynku i planowania strategicznego
• Wykorzystanie narzędzi marketingu do wdrażania planów marketingowych.
Korzyści wynikające z ukończenia szkolenia:
• Opanowanie niezbędnej wiedzy, dotyczącej analizy rynku
• Opanowanie umiejętności przygotowania strategii marketingowej, prognozowania, przygotowania planu marketingowego
• Opanowanie umiejętności tworzenia, wdrożenia i realizacji strategii marketingowej firmy, w tym także umiejętności zdobycia koniecznych informacji oraz analizy rynku
Dla kogo?:
Odbiorcami są osoby pracujące w działach marketingu, które w codziennej pracy wykorzystują szerokie spektrum technik, zasad i prawidłowości marketingowych oraz kompleksową wiedzę w zakresie marketingu.
Cena szkolenia:
Cena szkolenia otwartego: 1150 zł netto
Program szkolenia:
1.Wczoraj i dziś
• Marketing klasyczny a marketing nowoczesny
• Orientacja marketingowa
• Komunikacja marketingowa w aspekcie globalizacji
• Strategie marketingowe: Produkt, Cena, Dystrybucja
• Promocja - specyfika i przydatność działań: Reklama, Sprzedaż osobista, Promocja dodatkowa
• Public Relations
• Marketing a sprzedaż
2. Psychologia zachowań i decyzje konsumentów
• Psychologia zachowań konsumenckich
• Konsument w działaniu - uczenie się , pamięć , postawy
• Proces podejmowania decyzji „zakupowych”
• Rola emocji w podejmowaniu decyzji zakupu
• Reakcje klienta na zabiegi marketingowe
• Komunikacja i wywieranie wpływu
3. Docieramy do klienta: trendy, zastosowanie narzędzi marketingowych oraz ich przydatność w branży handlu detalicznego
• Tradycyjne kanały reklamy - skuteczne? nieskuteczne?
• Marketing internetowy: witryny, wyszukiwarki, reklama - formy i trendy, e-mailing, kampanie
• Społeczności internetowe - znaczenie dla biznesu
• Marketing wirusowy, spamy, blogi, chat-y, fora dyskusyjne
• Marketing bezpośredni
• Marketing partyzancki, guerilla marketing
• Marketing szeptany i ukryty
• Aromamarketing
Metodologia:
Szkolenie ma charakter warsztatów. Mini wykłady wprowadzają w dany blok tematyczny, który następnie realizowany jest w oparciu o burze mózgów, dyskusje, ćwiczenia praktyczne, gry, symulacje oraz analizy przypadków.
Informacje o szkoleniu:
Zapraszamy do udziału w tym szkoleniu.
Każde szkolenie trwa 2 dni.
Uczestnicy otrzymują materiały szkoleniowe, CD szkoleniowe, oraz certyfikaty.
Zapewniamy poszkoleniowe wsparcie i konsultacje trenerskie i coachingowe dla każdego uczestnika szkolenia.
Termin i miejsce szkolenia: