Podstawy marketingu
Założenia szkolenia:
• stworzenie uczestnikom możliwości poznania podstawowych zagadnień z zakresu marketingu
• nauka umiejętności właściwego i efektywnego korzystania z narzędzi marketingu
Korzyści wynikające z ukończenia szkolenia:
• Nabycie umiejętności korzystania z narzędzi marketingowych w kontekście zwiększenia efektywności działań indywidualnych i zbiorowych
• Podniesienie poziomu pewności siebie oraz poczucia przydatności
• Modyfikacja systemów wartości, obniżenie poziomu ryzyka procesów decyzyjnych, „zaszczepienie” w organizacji marketingowego sposobu myślenia, zwiększenie efektywności zespołów roboczych
Dla kogo?:
Odbiorcami są osoby, które w codziennej pracy wykorzystują podstawowa wiedzę z zakresu marketingu.
Cena szkolenia:
Cena szkolenia otwartego: 1150 zł netto
Program szkolenia:
1. Co to jest marketing?
2. Nabywcy i konkurenci
• Zachowania nabywców na rynku konsumpcyjnym
• Zachowania nabywców instytucjonalnych
• Struktura i dynamika rynku
• Konkurencja
3. Jak zdobyć informacje o rynku?
• Badania wtórne
• Badania pierwotne
4. Narzędzia marketingu
• Produkt
• Cena
• Dystrybucja
• Promocja
5. Plan marketingowy
6. Analiza otoczenia rynkowego i segmentacja rynku.
7. Kształtowanie produktu.
8. Polityka marki i komunikacja marketingowa.
9. Narzędzia promocji.
10. Sprzedaż jako element marketing-mix.
Metodologia:
Metody szkoleniowe:
- Wykłady, techniki aktywne: PO, Humm Group, Buzz Group,
- ćwiczenia i studia przypadków w grupach syndykatowych. W ćwiczeniach zostaną wykorzystane proste symulacje komputerowe.
Informacje o szkoleniu:
Zapraszamy do udziału w tym szkoleniu.
Każde szkolenie trwa 2 dni.
Uczestnicy otrzymują materiały szkoleniowe, CD szkoleniowe, oraz certyfikaty.
Zapewniamy poszkoleniowe wsparcie i konsultacje trenerskie i coachingowe dla każdego uczestnika szkolenia.
Termin i miejsce szkolenia: