Etapy i techniki sprzedaży

Założenia szkolenia:
•    Kształcenie i rozwój umiejętności sprzedażowych
•    Podniesienie skuteczności uczestników szkolenia w zdobywaniu klientów oraz realizacji bieżących celów handlowych
•    Kształcenie i rozwój kompetencji w zakresie prowadzenia rozmowy handlowej z wykorzystaniem różnych umiejętności, technik i metod sprzedażowych.
•    Podniesienie poziomu efektywności komunikacyjnych w procesie obsługi klientów
•    Nauka identyfikacji potrzeb  i ich uświadamiania w relacji z  klientem
•    Poznanie skutecznych technik sprzedaży
•    Nabycie praktycznych umiejętności profesjonalnej obsługi klienta
•    Wypracowanie standardów zachowań sprzedawcy
•    Nauka umiejętności w zakresie budowanie korzystnego  wizerunku firmy
•    Nauka rozwiązywania trudnych sytuacji podczas rozmowy handlowej

Korzyści wynikające z ukończenia szkolenia:
•    Uporządkowanie wiedzy i trening kolejnych etapów sprzedaży, opartych na przykładach sytuacji handlowych osadzonych w konkretnych realiach.
•    Nabycie umiejętności sprzedażowych, które mają zastosowanie w praktyce
•    Podniesienie efektywności sprzedaży
•    Umiejętność praktycznego stosowania gotowych narzędzi
•    Motywacja do działania
•    Realizacja planów sprzedażowych
•    Łatwość wypracowania premii za wyniki sprzedażowe
•    Nabycie świadomości w kontekście potrzeby doskonalenia zawodowego
•    Obniżenie poziomu stresu zawodowego
•    wzrost poziomu wiedzy i umiejętności z zakresu technik sprzedaży
•    podniesienie poziomu świadomości z zakresu motywów zakupowych, jakimi kierują się  Klienci
•    Efektywne reagowanie i radzenie sobie z obiekcjami Klientów
•    Zwiększenie sprzedaży

Dla kogo?:
Szkolenie kierujemy do pracowników działu lub zespołu w tym również osób zarządzających i liderów, którzy każdego dnia potrzebują skutecznie komunikować się i współpracować. Odbiorcami mogą być również handlowcy odpowiedzialni za prowadzenie rozmów handlowych z klientami zarówno  sektorów B2B oraz FMCG (branży dóbr szybko zbywalnych).

Cena szkolenia:

Cena szkolenia otwartego: 1150 zł netto

Program szkolenia:

Trzy filary skutecznej sprzedaży: koncentracja, empatia i ambicja
•    Diagnoza umiejętności prowadzenia rozmowy handlowej poprzez uczestnictwo w "scenkach"
•    Tworzenie listy zastrzeżeń i odpowiedzi na nie
•    Budowanie zaufania w rozmowie handlowej - diagnoza umiejętności przy pomocy kwestionariusza "Style zachowań", oraz ćwiczenie ujawniające postawy rywalizacyjne
•    Ujawnianie niszczącego zaufanie i wiarygodność stylu wypowiedzi - kwestionariusz i ćwiczenia
Przedstawienie i omówienie procesu sprzedaży
•    Pozyskiwanie uwagi i wzbudzanie zainteresowania - 4 elementy "zdania otwierającego"
•    Prowadzenie wywiadu: pięciostopniowa procedura odkrywania i wzmacniania motywacji do zakupu, jak rozpoznać i radzić sobie z kłamstwem, typy klientów (metaprogramy)
•    Przeprowadzanie prezentacji: przedstawienie zasad zwiększających szanse na zakup
•    Odróżnianie obiekcji od oporu. Omijanie oporu i wyjaśnianie obiekcji
•    Techniki finalizacji i sposoby uzyskiwania zobowiązań ilościowych
Wizyta handlowa i etapy sprzedaży
•    Przygotowanie wizyty handlowej
•    Cele wizyty handlowej – biznesowe i relacyjne
•    Pozyskiwanie nowych klientów
•    Pierwszy kontakt
•    Rozpoznawanie oczekiwań klienta
•    Prezentacja oferty
•    Zastrzeżenia i wątpliwości klienta
•    Asertywność
•    Kończący kontrakt

Metodologia:
Szkolenie prowadzone jest metodą warsztatową z zastosowaniem:
- symulacji, case study.
- ćwiczeń indywidualnych i zespołowych
- wspólnych dyskusji, refleksji i podsumowań
Metody szkoleniowe wykorzystywane na szkoleniu:
•    Wykłady
•    Dyskusje
•    Kwestionariusze
•    Ćwiczenia ze wzrastającym stopniem trudności i komplikacji
•    Indywidualne Programy Rozwoju Zawodowego
•    Check lists
•    Role Play z nagrywaniem na wideo i omawianiem

Informacje o szkoleniu:
Zapraszamy do udziału w tym szkoleniu.
Każde szkolenie trwa 2 dni.
Uczestnicy otrzymują materiały szkoleniowe, CD szkoleniowe, oraz certyfikaty.
Zapewniamy poszkoleniowe wsparcie i konsultacje trenerskie i coachingowe dla każdego uczestnika szkolenia.

Termin i miejsce szkolenia: