Umiejętności kierownicze
Założenia szkolenia:
• Opanowanie wiedzy na temat zasad właściwego rozwijania i stosowania umiejętności kierowniczych
• Świadome określenie stosowania stylów przywódczych
• Dostosowanie właściwych sposobów motywowania do typów osobowości pracowników
• Opanowanie umiejętności motywowania poprzez udzielenie informacji zwrotnej pracownikowi
• Zdiagnozowanie etapu rozwoju kluczowych kompetencji u swoich pracowników
• Opanowanie umiejętności delegowania zadań
• Opanowanie umiejętności przeprowadzania rozmów coachingowych oraz przygotowanie się na trudne sytuacje w rozmowach z pracownikami
Korzyści wynikające z ukończenia szkolenia:
• Poznacie metod i sposobów budowania autorytetu w oparciu o katalog kompetencyjny
• Opanowanie umiejętności, pozwalających skutecznie wywierać wpływ na postawy swoich pracowników m.in. techniki komunikowania się, przekazywania informacji zwrotnych, przewodzenia
• Poznanie stylów liderskich podczas ćwiczeń interaktywnych
• Wypracowanie swojego własnego sposóbu kierowania grupą
Dla kogo?:
Szkolenie przeznaczone jest dla menedżerów średniego i wyższego szczebla, którzy będą mogli z łatwością znaleźć praktyczne zastosowanie dla proponowanych technik i metod zarządzania. Stanowi ono także niezbędne przygotowanie dla każdego, kto rozpoczyna pracę na kierowniczym stanowisku i chce odnosić sukcesy w zarządzaniu ludźmi.
Cena szkolenia:
Cena szkolenia otwartego: 1150 zł netto
Program szkolenia:
1. Efektywna komunikacja w zespole
2. Asertywność w zespole
3. Budowanie jedności zespołu
4. Dynamika zespołowa
5. Konflikty w grupie
6. Podstawowe terminy, pojęcia i zjawiska związane z funkcjonowanie grup i zespołów pracowniczych
7. Role zespołowe
8. Kierownik zespołu i zespół pracowniczy – Role osobowościowe
9. Efektywność zespołu- czynniki stymulujące i bariery efektywności
10. Metody stymulowania efektywności pracy zespołowej
Metodologia:
Szkolenie prowadzone jest, jako interaktywny trening z wykorzystaniem mini wykładów, pracy w małych grupach, dyskusji moderowanych, zadań problemowych, symulacji, studium przypadków, prezentacji multimedialnych oraz testów problemowych. W czasie zajęć wykorzystywane są interaktywne formy pracy z grupą takie jak dyskusja moderowana, odgrywanie scenek, praca w małych grupach, analizy przypadków, zadania indywidualne i wiele różnorodnych ćwiczeń.
Informacje o szkoleniu:
Zapraszamy do udziału w tym szkoleniu.
Każde szkolenie trwa 2 dni.
Uczestnicy otrzymują materiały szkoleniowe, CD szkoleniowe, oraz certyfikaty.
Zapewniamy poszkoleniowe wsparcie i konsultacje trenerskie i coachingowe dla każdego uczestnika szkolenia.
Termin i miejsce szkolenia: