EMPLOYER BRANDING

Założenia szkolenia:
•    Poznanie współczesnych światowych trendów z zakresu budowania kultury organizacyjnej i marki pracodawcy
•    Rozwijanie metod doskonalenia praktyk HR w kontekście wzmacniania marki pracodawcy

Korzyści wynikające z ukończenia szkolenia:
•    Znajomość elementów kształtujących markę pracodawcy
•    Podniesienie poziomu wiedzy o bezpośrednich relacjach elementów kultury organizacyjnej z rezultatami biznesowymi
•    Rozszerzenie wiedzy na temat tworzenia więzi z pracodawcą
•    Poznanie najlepszych praktyk stosowanych we „wspaniałych miejscach pracy“
•    Zwiększenie zakresu wiedzy o pozyskiwaniu talentów i zarządzaniu nimi

Dla kogo?:
Odbiorcami są pracownicy działów HR, oraz grupy składające się z zespołów pracowniczych i osób zarządzających. Szczególnie praktyczne jest dla grup zadaniowych (np. zespołów projektowych), które muszą tworzyć i realizować reguły pracy i metody osiągania wymiernych celów. Udział pełnych zespołów, tj. osób zarządzających  i ich podwładnych jest warunkiem niezbędnym realizacji założeń warsztatów.

Cena szkolenia:

Cena szkolenia otwartego: 1150 zł netto

Program szkolenia:

„Budowanie wizerunku pracodawcy czyli jak pozyskać i zatrzymać najlepszych pracowników”

I. Employer branding – nowa moda czy konieczność?
• Employer branding w kontekście wyzwań współczesnego rynku pracy
• Employer branding w kontekście wyników finansowych firmy
• Employer branding a lojalność i zaangażowanie pracowników
II. Tworzenie strategii budowania wizerunku pracodawcy
II/A Analiza strategiczna
• Analiza wizerunku wewnętrznego i zewnętrznego
• Grupy docelowe
• Ocena konkurencji
• Ćwiczenie: analiza strategiczna mojej organizacji
II/B Pozycjonowanie marki pracodawcy
• Wartość marki pracodawcy w oczach potencjalnych pracowników
• Funkcje marki pracodawcy
• Elementy oferty rekrutacyjnej
• Najczęściej popełniane błędy
II/C Egzekucja marki pracodawcy
• Narzędzia employer branding
• Najczęściej popełniane błędy
• Ćwiczenie: ocena sposobu pozycjonowania i egzekucji wybranych marek
pracodawców
III Employer branding w procesie rekrutacji
• Jak skutecznie budować wizerunek pracodawcy w procesie rekrutacji?
• Proces wprowadzenia do pracy czyli siła pierwszego wrażenia
• Ćwiczenie: projektowanie skutecznego procesu wprowadzenia do pracy
IV Employer branding w Internecie
• Siła strony korporacyjnej i elementy wizerunku pracodawcy on‐line
• Kampanie tematyczne w Internecie
• Jak to robią najlepsi ? – przegląd najlepszych europejskich stron poświęconych
karierze
V Internal branding – znaczenie procesów komunikacji wewnętrznej w utrzymywaniu
najlepszych pracowników
• Czynniki mające wpływ na zaangażowanie pracowników
• Skuteczna komunikacja jako sposób na budowanie zaangażowania i lojalności
pracowników
• Rola menedżerów w kreowaniu wizerunku dobrego pracodawcy
• Ćwiczenie: projektowanie kampanii komunikacyjnej ukierunkowanej na budowanie
lojalności pracowników

Metodologia:
•    Warsztaty, prezentacje, praca zespołowa, konsultacje indywidualne, burza mózgów, case study, dyskusja nad osiągniętymi wynikami.
•    Projekt warsztatów ma charakter autorski i został opracowany w oparciu o doświadczenia praktyczne trenera, wynikające ze współpracy z organizacjami przy doskonaleniu ich systemów zarządzania.
•    Uczestnicy mogą liczyć na praktyczny i przystępny komentarz w odniesieniu do prezentowanego materiału, również z perspektywy własnej organizacji i problemów.

Informacje o szkoleniu:
Zapraszamy do udziału w tym szkoleniu.
Każde szkolenie trwa 2 dni. W przypadku tego szkolenia jest możliwość przeprowadzenia w ciągu 1 dnia.
Uczestnicy otrzymują materiały szkoleniowe, CD szkoleniowe, oraz certyfikaty.
Zapewniamy poszkoleniowe wsparcie i konsultacje trenerskie i coachingowe dla każdego uczestnika szkolenia.

Termin i miejsce szkolenia: